Merhaba arkadaşlar benim oğlum ilk 2 ay sadece emzirirken 800 gram alırdı aylık iyi giderken birden kilo alımı yavaşladı sanki. Ki bebeğim 36 haftalık 2 kilo doğan bir bebek. 2 aydan sonra birden yavaşladı 3 haftada 300 gram aldı sonra 3 aylikken tam 4 kilo anca oldu. Kan sonuçlarında tiroid yüksek çıktı buna bağlımı bilmiyorum bi doktor evet biri hayır diyor. Sütüm var ona rağmen doktor tavsiyesiyle mamaya başladık bakalım nolacak diye. 19 gunde hem emzirme hem mama gittik hipp sadece 200 gram almış😞😞😞😞 3 ay 19 günlük ve 4200 kilosu çok üzücü. Neden böyle oluyor bilmiyorum çok cis kaka yapıyor ondanmi bilmiyorum. Mamayla daha kötü oldu sanki bana öyle geldi birde hipp kullanırken kaka yaptığında aşırı kokuyordu ve çok yapıyordu. Mama bile kilo aldırmamış oğluma sorun nerde anlayamadım doktorlara git gel yapıyoruz. Suan bebelac gold geçtim insallah bu kilo aldırır siz neler kullanıyorsunuz memnunmusunuz bebelac gold dan? Buarada bebeğim emerken de biberondan yerken de hep mızmız az emiyor bırakıyor ağlıyor sonra devam ediyor sürekli böyle. İnsallah tez zamanda toparlar çok üzülüyorum bir türlü toparlayamadı bebeğim😞😞😞