Merhabalar kızlar bana 3 gün önce ülseratif kolit teşhisi kondu ve sabah16mg akşam 16mg prednol isimli kortizona başlamak zorunda kaldım. Bebeğim yaklaşık 2 aylık doktor emzirebilirsin dedi ama bi çok çocuk doktoru risklerinden bahsetmiş gelişim geriliği şeker vs. Çok arada kaldım bebeğim daha çok küçük aranızda kortizon kullanırken emziren anneler oldu mu? ****