zeyzey77 mom726272 Yani ama bizim eczaneyle sağlık ocağı karşılıklı zaten bir de dolaptan çıkıyor ya eve gelene kadar bozulur diye sağlık ocağında yaptırdık ilk dozu ikinciyi de doktor odasında yaptı