Cigdemce normal olduğunu düşünüyorum. Benim oğlumda çok yumruk yapardı bende çok takılırdım uzun bir sürede devam etti özellikle kucağa alındığında yapardı daha sık sinirlendiğinde, rahatsız hissettiğinde yapıyordu ben öyle gözlemledim en azından. Ellerinden tutulmasından da hoşlanmazdı. Bu yaklaşık 8 ay devam etti bizde azalarak şu an 1 yaşında tamamen kayboldu çok aktif elini kolunu kullanıyor dokunuyor. Demek istediğim her bebek farklı daha zamanı olabilir ama takip edin doktorunuza danışın rahat olun