pervin_t Anneler,benim kızım 12 aylık ve son günlerdir eğilik pozisyonda bacağına ağırlığını verir gibi oturduğunda kakasını yapıyor.Eşim diyor ki lazımlık alalım yavaş yavaş alışır.Ben erken diye düşünüyorum
Eysar pervin_t Bana kalsa bende öğretirdim şuan hamileyim zorlanirim diye girismiyorum doğumdan sonra toparlanim ozaman 160 aylık olur ilk isim tuvalet eğitimi vermek yaza hazır olsun
DuyquAry pervin_t her bebek farklıdır, bence deneyin bebeğiniz size bunun sinyalini veriyor olabilir. Benım kızım da 16 aylık lazımlık aldım. denicem bende Bi kaç aydır aynı o da kakası geldiğinde belli edıyor.