Basakinci benim öyle oldu🤲🏼🧿 kızımda azdı ona rağmen uğraşlarla 2,5 yıl emzirdim mama da vererek tabii ki. Oğlum 5,5 aylık yutkunma seslerini duyuyorum çok şükür. Kızımda hiç öyle gurk gurk sesleri gelmezdi,emdiğinde huzurlu ve doymuş olmazdı çook uzun emerdi doyabilmek için. Oğlum kısa emiyor ama yuttuğu için doyduğunu biliyorum maşallah 🧿