ezgiyc18 Oğlum bugün rota aşısından bir kaç dakika sonra kustu. Hemşire tüh kusmasaydı iyiydi falan dedi ama bir kaç damla kaldıysa yine de koruyuculuk sağlar dedi. İçim pek rahat etmedi açıkçası. Sizce faydası olur mu? İkinci dozu yaptırmalı mıyım