elcn4139 ben 3 aylıkken de hala ara ara sleepy külot bez kullanıyorum çok da memnunum derli toplu duruyor. Birde gece külot bezi var ben onu gündüz de kullanıyorum daha çok çiş tutuyor taşma yapmıyor.
not: 3 aylıkken çiş de sorun yok da emen bebekse kaka sulu ise taşabilir lakin 6 ay dan sonra çok memnun kalırsın