Asya0144 40 ına kadar bizimde öyleydi gece gündüz kavramı olmadığı için geceleri daha aktifti gündüz uyuyordu. Gündüz uyuyunca tabi gecede durmuyodu. Gaz sancısı olduğu zaman durmadan ağlıyordu biz biogaia damla kullandık bize faydası oldu zaten 40’ı çıksın diye boşa dememişler 40 tan sonra yavaş yavaş bi düzeni olmaya başladı kendince tabiki sıfırlanmadı ağlamalar ama en azından gece uyumaya başladı