Anneler benm cok onemli bi sorunum var. Kizim kafasini cokk kasiyo yuzu gozu hep kasiniyo kac doktora goturdum krem yazdi yag yazdi faydasi yok kendinden gecer deniliyo ama olacak gibi degil. Kasinmaktan kanatiyo yanaklari alni hep isilik gibi kasindikca kabariyo sicaktanta degil eminim ama neden gecmiyo bilmiyorum bu durum ben cok fazla uzuyo. Bu sabah ta uyandigimda gozleri sismiti kirpkirmizi gene varmi benm gibi olan neden oluyo bu nasil gecer yardimci olun lutfen..