Hanzade13 bende hiç inanmıyordum. Çiçeksepetindr anlık indirim olmuştu sırf öylesine aldım. Oğlum 5 aylıkken aşırı salya akıtmaya başlamıştı önlük yetişmiyordu resmen. Sadece onun için aldım nerdeyse. 1 hafta taktım hiç bişey olmadı. Hatta çiçek sepetini arayıp sahte falan bu demiştim 😂 1 hafta sonra salyaları tak diye kesti. Eskiye oranla çok çok az aktı. Dişlerinide bence rahat çıkardı burda ne hikayeler okudum. Oğlum şuan 14 aylık hala boynunda. Her çocukta aynı etki olur mu bilmiyorum ama denemekte fayda var ☺️