Hanzade13 boncukların aralarında muhakkak düğüm olsun koparsa bile tek 1 tanesi düşüyor diğerleri düşmediği için yutma ihtimali azalıyor.birde sertifikalı orjinalin kehribar bulmanız gerekiyor.ben e bebekten almıştım sertifikalı benimki de.birde çok uzun almayın boğulma riski daha fazla oluyor Allah korusun.bazıları işe yarıyor diyor bazıları yaramıyor ben kısa süredir kullanıyorum bilemiyorum ondan dolayı 5 ay 11 günlük bebeğim diş dönemine yaklaşıyoruz inşAllah işe yarar