alkilic 9 aylıkken aventin pipetili suluğunu kullandık başlarda hiç akıtma yapmadı ama oğlum sağolsun yerden yere attığı için sonunda akıtmaya başladı 😁 sonra pipetini de ısıra ısıra kopartıp 🤷🏻♀️ boyutu da küçük gelince değiştirdik skiphop’ın suluğunu geçtik avente göre daha ince yapılı 2 aydır kullanıyoruz memnunuz ondan da yedek pipetli olması da güzel