elcn4139 zaten izin vermez hangi bebek hazirolda durup beni kundak yap der ki 😅 benim bebegim de 2ay 20 gunluk sirt ustu yatinca kundak yapmasam kendini uyandiriyor. kundak yaparsam uzun uyuyor. ben genelde yuz üstü yatırıyorum oyle seviyor. kundak yapin ama sadece kollarini baglayin bacaklar açıkta kalsin ince pamuklu bir tülbente yapbilirsiniz havalar sıcakken daralmasin..