43 günlük bebeğim var normalde kakasını her gün yapardı. Son 1.5 haftadır günde 1 kere mama veriyorum ondan sonra kabız oldu 3 gün yapmadı. Annem 1 çay kaşığı zeytinyağ ver dedi verdim akşama dolu dolu yaptı. Ama yine 3 gün oldu tekrar vereyim mi? Zararı var mıdır sürekli vermenin?