bessa00 Kızlar merhaba. 8 aylık oğlum var ve şuanda hamileyim birkaç doktor emzirmemi pek önermedi ve memeyi kesmem gerektiği söyleniyor. Nasıl yapabilirim bi fikri olan var mı ? Geceleri özellikle çok emiyo her saat başı kalkıp emmek istiyo 😕
bebekhikayesi_1 bessa00 tam memeye ihtiyacı olan dönem.. benim bebeğim de 8 aylık.. onu da düşünerek hareket etseydiniz keşke.. ben olsam hakkına giremezdim ne olursa olsun emzirirdim diyorum ve çekiliyorum..
Tugcecivan bessa00 Bendimde 8bucuk aylık oğlum dört aylık hamileyim canım o zaten kendiliğinden emmek istemiyor ya süt az geliyor.yada tadı değişiyor
bessa00 Polikistikannee şuan yavaş yavaş bıraktırmamı söyledi nasıl bıraktıracağım bilmiyorum bu aralar memeyede çok düştü o yüzden
bessa00 bebekhikayesi_1 bende emzirmeyi bırakmak istemiyorum zaten hatta diğeride doğunca ikisinide aynı anda emzirmek istiyorum ama herkes aynı şeyi söylüyo sıkıldım artık aynı şeyleri duymaktan
bessa00 ML0919 aynen duydum onu bi emzirme danışmanıylada görüştüm ama hamileyken emzirmek erken doğumu tetiklediği için doktorlar önermiyormuş