senem9 ayy ben 3 ay beyaz gürültüyle uyuttum. Hatta gece uykusuna daldıktan ben odaya gidip uyuyana kadar açıyordum başında çalıyordu. Artık duymak istemiyordum açmadım baktım uyuyor aslında ben gereksiz açıyormuşum 😄 ama kuran ayetleri odada göremediğimiz zararlı varlıkları da uzaklaştırır o yüzden huzur verir hem bebeğe hem de bize. O yüzden açmakta fayda var. Tabii uyuduktan sonra bizim de okuyup üflememiz lazım 😊