Şimdi diyeceksiniz ne alaka. Regl oluyorum çok kötü sancım var oğlumda koltuğa çıkmış resmen gözümün içine baka baka aşağı atlamaya çalışıyor gidip her defasında indiriyorum. Kahvaltısını zar zor hazırladım bu dönemde iştahım kesilir hicbisey yiyemem halim yok başım dönüyor. Eşim işten geldi uyuyor napsam bilmiyorum bu ağrıyı ne keser. Şuan gözümün içine bakarak gülüyor koltukta zıplıyor bu oğlanı napim ben 😰😰 sancidan sinirimde üstümde hem onun haline gülüp hem ağlamak istiyorum