Erva_prenses Kızlar kızımın iştahı yerindeydi ama ne kendi sütümü ne mama kabul ediyor 3 saat 4 saat asla yemiyor zorla veriyorum almıyor bir kereden oldu bakmam lazım lütfen bir fikir verin
Aycayndr Erva_prenses Bizimde o dönemlerde öyle olmuştu doktorum artık doydugunu hissediyor o yüzden eskisi gibi uzun dakikalarca memede kalmaz ya da yarim saatte bir saat başı emmez zorlamayın bence meme reddi yaşarsınız
Erva_prenses Mys01-01 geçimi peki sonra ne kadar sürdü ben zaten öyle yapıyorum uykudada almıyor maalesef
Metehan_ve_annesi Bizim de o dönemde öyle oldu. Sık sık vermeye çalıştım hiç kusmayan bebek kusmaya başladı farkettim ki fazla geliyor. Kendisi acıkıp mızırdanmaya başlayınca veriyorum artık
Erva_prenses Metehan_ve_annesi evet evet kaç defa hastaneye gittik acile ateş düşürücü verdi sadece ama bebeğim çok değişti uyku saaati sadece 15 20 dakika oldu
Metehan_ve_annesi Erva_prenses tahminimce bebeğin diş çıkarma dönemi belirtisi yaşıyor canım. Diş çıkarırken iştah azlığı ,huysuzluk,ateş oluyor. Biz de onu yaşıyoruz şu an. fakat ateş 38 derecenin üzerine çıkmaz. Çıkarsa sebebi farklıdır.
Metehan_ve_annesi Erva_prenses erken değil bunlar belirti zaten belki 1 ay sonra belki 5 ay sonra çıkaracak dişi.erken çıkaran bebekler de var ben 3 aylıkken diş çıkarmışım annem öyle der. Oğlum da bana çekti sanırım. Bugun okudum bir yorumda. 5 aylık bebeğin 10 tane dişi varmış