zeynebzztt merhaba kizlr bebegim 8 ay 18 gunluk hala dis cikarmadi. sizin bebeginiz kac aylikken cikardi dis?
Hulyaemirasim zeynebzztt 8 aylikken cikardi her bebekte farkli zamanlarda cikiyor mesela bi arksmn bebegi 12 aylk hala cikarmdi ☺
fatosd36 zeynebzztt benim kızımda 8 aylık 21 günlük ama daha diş çıkaralı 5 gün oldu o da daha yeni patladı ucu gözüküyor bazı bebekler geç çıkarırmış sağlıklı olsunlarda🤲
GiybetReis zeynebzztt sağlık ocağında ki doktor bize “ bebeklerin dişinin geç çıkması daha iyi daha sağlam oluyor bi sonrakiler ona göre geç geliyor” demişti. Bizim 6,5 aylık. Diş etimiz yarıldı ama hala gelen giden yok😊
Semam zeynebzztt Hiç takma kafana her bebek farklı oluyo benimki 11. Ayında çıkarmıştı. Cikarmaadi diye doktora kontrolünde danistigimda 14. Ayına kadar normal kabul ediyoruz cikartmamasini demisti.😊😊
Bsrakmnhsn zeynebzztt benim yeğenim 5 aylıkken çıkarttı alt 2 dişini de ama benşm kızım şuan 4 aylık daha belirtileri var ama çıkmadı çok elini ağzına götürüyor ve salyası akıyo sürekli
3MelekAnnesi3 zeynebzztt 7 ay 10 günlüktü ilk dişi cıktıgında 9 aylıkken 8 tane dişi olmustu arka arkaya cıkardım daha sonra 16 aya kadar tık 16 ayda 4 tane daha cıkardı suan 12 dişimiz oldu 😊
deryaalparslan zeynebzztt oğlum 10 aylıkken hem alt hem üst çıkarttı 11 aylıkken üst dişlerinin yanındakiler cikti