zarifhanim Kendincebiri yoğurdun içine ekleyince yiyor mu acaba, yada meyve püresiyle karışınca. Ben ilk yoğurda alıştırıp sonra kaşık mamasına geçmiştim. Bir hafta boyunca yüzünü ekşitti ama sonra alıştı tadı tanımaya başladı sanırım.
aay1 @Kendincebiri ben içine keçi sütlü bebek bisküvisi ve muz ezip koyuyorum bebeğim severek yiyor isterseniz pekmez de koyabilirsiniz çok az içine
aay1 @Kendincebiri bebeğim 8.5 aylık yok koyu olmuyor hipp mamayı çok koyu yapmıyorum göz kararı tam muhallebi gibi yapıyorum içine de 2 bazen 3 tane suya batırıp çıkardığım bisküvileri koyuyorum ve yarım ezilmiş muz koyuyorum koyu olmuyor bebeğim de çok seviyor yiyor
aay1 @Kendincebiri oh afiyet olsun kuzucuğa🥰 evet bende bazen ondan da koyuyorum evde hangi meyve varsa koy ben armut da koyuyorum elma koyuyorum bazen muhallebi kıvamı gibi olunca seviyorlar ilk bende su az koymuşum biraz katı olmuştu hiç sevmemişti muhallebi gibi yapınca hepsini yemişti😌