Kızlar covidiz ailecek. Önce bebeğimiz oldu (1yas) şimdi biz. Kızımın artık ateşi yok. Fakat iştahı sıfır… biberon maması hariç hiç bir şey yemiyor. Hiç… sabah keçiboynuzu unu ile mama yapardım muzlu bir lokma almıyor. Öğlen corba, yüzüne bakmıyor. Yogurt asla… babası zorla yedirmeye calıstı ama zorla olacak bir şey değil. Doktor da zorlamayın diyor.
size sorum iştahını nasıl açabilirim? Yada bu durumu yasayan var mı? Yada biberon ile verecileceğim yogun, kıvamlı mama var mı, onu da alabilirim. Yeterki biraz besin aldın. Zaten zayıftı şimdi hepten eriyecek. Yüzü avuç kdr kaldı. Anne yüreği işte… yine de buna şükür ki ateşi gitti