Ya bı çocuk hicmi yemek yemez tükendim resmen başıma ağrılar giriyor artık hiç mi açıkmaz ya kahvaltı yok önüne koyuyorum kendisi yesin die yok atiyo yere püre yapıyorum iki kaşık aliyo gerisini tukuruyo napicami şaşırdım öğle akşam desen öyle ne zor yeme yen çocuk ya bağırmamak için kendimi zor tutuyorum inanın yemediginden kiloda almiyo gelişim geriliği olcak die korkuyorum kafayı yicem az kaldı