Kuzular selam ben 22 gün önce spinal sezaryen oldum. Sol bacağım öyle ağrıyo ki üst kısmı sızı şeklinde sanki içinde bi şey var gibi. Ben ilk başta bacaktan yapılan ağrı kesici iğneden olduğunu düşünüyorum ama bi haftsfır devam ediyor. Yaşayan var mı? Sebebi ne , ne zaman geçer