Veyselaras Sedakcby çok gegiriyir zaten çoğunlukla da gegiirriken kusuyor bazen fark ediyorum ağzına geliyor geri yutuyor
Muazselami Veyselaras merhabalar benim 2 aylık bebeğim var benim ki de günde 1 veya 2 kez lor gibi kusuyor peynir gibi yani doktorumuza sorduk bu iyi bişey sütünüzün bebeğe yaradığına işaret dedi
Sedakcby Veyselaras ay ayni bende o dusunxedeyim gec kalinmislik allah korusun. Öyle bi durum yoktur ama merak etmeyin
kvrcgnannsi Veyselaras anladım çok gemiş olsun ben belki üşütmüştür diye demiştim reflü falanda olabilir bi doktoruna danışın işterseniz.