Kizim 6 ay 21 günlük uykusu iyi olan bir bebek degildi zaten ama son bir aydir nefes aldırmıyor. Emerek uyuyor. Uyuduktan sonra besigine koyuyorum çığlık kiyamet. Uykuya tam dalmadan besigine koyuyorum besiginde uyusun diye yine ağlıyor. Kucağıma alip omzumda pışpışlıyorum dalıyor beşiğine koyunca yine ağlıyor. Bazen dayanamıyorum geceleri yanima yatiriyorum o zaman uyuyor. Beni istiyor heralde yaninda. Ne yapacağım hic bilmiyorum. Başına gelen var mi nasil başa çıktınız geçici ir durum mu bu? Önceden boyle degildi cok yorgunum hicbir işe yetişemiyorum hic dinlenemiyorum. Simdi bile omzumda uyuyor.