Selam kızlar. Doğum yaptığım gün kocam sağ olsun arabayı eczanenin önüne çekip pişik kremleri pudra bebek bezler yedek ıslak mendiller vs bir sevinçle aldı elleri dolu bir şekilde geldi. Poseti Bi açtım sma optipronun kooocaman mamasını da almış ilk 6 ay kullanilandan fiyatıda baya pahalı birsey. Herneyse ilerleyen günlerde sütüm geldi ama paketi açıp kayinvalidemle eşim iki üç kez mama vermişler ben uyurken. Şuan paket açık ve bozulur ziyan olur diye üzülüyorum ne yapayım bunu geçenlerde kuzenim ye dedi, neeeee dedim. Şimdi araştırdım devam sütü kullanan yetişkinler bile varmış şok oldum. Aranızda yapan var mı böyle bir çılgınlık? Anne sutune en yakın mama yenir mi be?