5,5 aylık başladık ek gıdaya 1 yumurta sarısı,bir çay kaşığı labne,bir çay kaşığı pekmez,bir çay kaşığı eritilmiş tereyağ(sarı yağ) yeterli mi yanına ekleyeceğim bir şey olur mu?çiğneme refleksi yok şu an yumurta damağına yapışıyor rafadan yapıyorum organik yumurta ama rafadan hafif çiğ oluyor yA bir şey olur mu?Başka kahvaltı tavsiyesi olan var mı? Sıvı formda pütürlü.