Kızlar 11 aylık oğlum gündüzleri bir şeyi yok ama gece uyuduktan sonra sabah kalkınca gözleri capakli ve hiriltisi oluyor teras katta oturuyorum geceleri kapıları camları kapatiyirum üşümesin diye yarım kollu ve uzun esortmab giydiriyoruz üstünü açarak uyuyor acaba usudugu için mi böyle fikri olan var mı