OmerinDefnesi 1 buçuk aylık kızım var ve emziriyorum göslerim çok dolmustu ve evde süt poseti kalmamıştı.Sütümü sağdım bir baktım poşet yok😮4 yasındaki oğluma içirdim sütü birşey olurmu yani günah olurmu.Kafamda değik sorular oluştu🤔
Bentabijii OmerinDefnesi neden günah olsun bende ikisini bir emzirdim iki yaşında oğlum yeni doğan kızım
deletedmom1106 OmerinDefnesi günah falan değil çocukda sıkıntısız içtiyse sifa olsun millet 6 yasına kadar emziriyo bişey olmaz
Simay21 OmerinDefnesi benim kaynanam eşimi 5 yaşına kadar emzirmiş 🤣🤣 nolcakki o da çocuğunuz neden günah olsun orasını anlayamadım
Simay21 OmerinDefnesi yok canım ya sanmam sonuçta kızını aç bırakıp hakkını diğerine vermemişsinki böyle düşün ikisi de doymuş sonuçta 😁 şifa olsun
Bentabijii Öyle şey olur mu bebeğimin hakkı diye maşallah sütünüz çokmuş aktif emen bebek için gerek yokki buzlultaki süte.Millet başka çocuklara veriyor hem neden hak geçsin.Ne kadar içebilirki bebeğiniz.Oglunuza Sifa Olsun
OmerinDefnesi Bentabijii evet öyle aslında ama bianda öyle verip icincede oğlumda bi tuhaf oldum kafam karıştı yani bilemedim