Merhaba 2 yaş kreşe gönderen anneler cocugunuz ilk zamanlar nasıldı çabuk alışabildimi , ayrılık korkusu kaç gün sürdü , benimki geceleri mesela hep benimle uyumak istiyor farklı bi odaya gittiğimde hemen peşimden ağlıyor henüz 3 gün oldu kreşe başlayalı . Sizce neler yapmam gerekir fikir alışverişi yapmak istiyorum 💞💞