Siyahii yemesi çok güzel yumurta kadar beslyici bir besin yok ona şu an ama maalesef günde iki yememeli kuzum karaciğeri çok fazla yoruyor ideali bir gün yedirip bir gün yedirmemektir daha büyüdükçe günde bir isterse yesin ama 2 çok ona şu an fazla 4 yaşa kadar felan yeterli 1 tane ve mutlaka organik olmalı bu gdo ki standart market yumurtaları yüzünden çocuklar artık 9 10 yaşında ergen ya yazıktır bu sisteme lanet ediyorum bazen konuyu nereye getirdim 😅🥰 afiyet olsun kuzum,kuzuya en organiginden olsun 0 yada 1 kodlu olsun ❤️