aybarsnannesi91 kaynananız doktor mu acaba ve onun aklına uyup süt emen bebeğinize nasıl kilo aldırıcağınızı mı düşünüyorsunuz. Sizin yerinizde olsam her bebek farklıdır doktoru kilosu normal diyor der konuyu kapatırdım ayrıca internete bile girince ortalama kilo tablosu var. Gerçekten böyle postlara şaşıp kalıyorum bu günde benim bebeğime maşallah tontiş dediler ne yapayım çocuğu mu zayıflatayım. Lütfen böyle şeylere takılmayın doktorunuz iyi diyorsa iyidir. Bu kaynanalarda bebe beğenmiyor valla