Merhaba
45 günlük kızım var.20 günlükken yüzünde kızarıklıklar olmaya başladı doktora gettiğimde isilik dedi yıka geçer dedi.Yıkıyorum yıkıyorum geçmiyor.Başka doktora gittim süt alerjisi olabileceğini söyledi 15 gündür diyet yapıyorum.Süt ürünleri yemiyorum yüzündekiler gitti fakat kilo alımı durdu.Beni de çok fazla emmiyor.bırakarak 3-4 dk zor emiyor.Özel. mama alındı fakat onuda içmiyor.ne yapacağımı şaşırdım bu durumu yaşayan var mı içinizde yardımcı olurmusunuz lütfen