Prensesss_annesiii Arkadaşlar açık öğretimden bölüm secicem sizce hangisi daha iyi bitirince iş imkanları acisindan ben bitirince öğretmenlik istiyorum
mustafayamaninannesi Prensesss_annesiii çocuk gelişimi okuyorum ama şuan öylesine okumuş gibiyim 2. Üniversitem bu ilki çalışma ekonomisiydi bana sorarsan ikisi de değil atama çok az ilahiyat okumanı tavsiye ederim sana çocuk gelişimi okuyan sayısı da çok gazla aynı zamanda
Magnolina Prensesss_annesiii ikinci üniversite sağ olsun çocuk gelişimi okuyan sayisi milyonu bulacak yakında rakip fazla ise hiç gerek yok sınavlar cok zor harç yüksek 4. Sınıfım ama boşuna okuduğumu hissediyorum formasyonum olmasına rağmen en güzel ilahiyat evet ataması kolay
Asel21 Çocuk gelişimi tercih edin ben anaokulu öğretmeniyim okulöncesi öğretmenliği ataması oluyor ama sosyal hizmetlerin ataması yok atarlarsa da çok az kişi bilginiz olsun
mustafayamaninannesi Prensesss_annesiii şuan bilgim yok ama Anadolu üniversitesi aöfte vardı eskiden belki kaldırılmıştır her dönen dönem arası bişeyler değiştiği için eğitim sistemimizde 🤷♀️