kadayifdolmasi Ayından sonra uyutmak çok zorlaştı. Önceden kucağımda pışpış ile hemencik uyurdu, ama şimdi çok direniyor her uykuya geçişte çok zorluyor, ağlıyor krizler yaşatıyor🤕 Güya uyku eğitimine başlayayım diyordum o da yalan oldu😣 Tavsiye ve teselli istiyorum.
Taze-Anne28 kadayifdolmasi birebir aynı durumdayız. En zoru da gece oluyor memede uyumuyor emzirdikten sonra bi posta da uyutmak için yarım saat uğraşıyorum. Anneme ayakta sallama kendi kendine uyuyor dediğim çocuk 2 gündür ayağımızdan inmiyor 😔 4.ayda uyku gerilemesi diye bir durum varmış geçici de olabiliyormuş kalıcı da. Umalım ki geçici bi durum olsun 🙏🏿 Mecbur sabredicez
balyanakannesiiiii kadayifdolmasi Aynı şeyleri bizde yaşıyoruz malesef ama 2 gündür uyku eğitimine başladım gibi ama tam uyku eğitimide değil eskiden ayağımda sallar uyurdu yada kucagımda artık odasında beşiğinde koyu renk perde çekili loş ortamda pış pış sesiyle sallıyorum direniyor ama eskisine göre daha azaldı gibi düzenli uyumaya başladı gibi inşallah böyle devam eder 4 ay 15 günlüğüz bide
Ask35tego 3 ay 16 günlük oğlum sürekli mız mız ağlıyor eh eh eh ne istiyor bilmiyorum gazlı bebek zaten kolik ama sürekli karnı ağrımaya mi başladı yoksa rotavirus aşısı olduk o mu yaptı yoksa atak dönemini bilmiyorum eziyeti arttı çok 🥺
kadayifdolmasi Ask35tego bizimki rotavirüs aşısını yaptırdığımızda rahatsız olmamıştı ama 4 ay aşısı zor geçiyo huzursuz oluyor😞
ArdicEge Ask35tego rota virüs asısı bagırsakları etkileyen bir aşı doktorumuz yaparken uyarmıstı bizim, gazlananilir karnı guruldayabilir korkmayın 1 2 güne geçer demisti. Sürekli alttan gaz cıkarttı iki gün boyunca ve kakası cogaldı😊 Aşıdan yani korkmayın sizde🌸
kadayifdolmasi Taze-Anne28 evet bende çok büyük konuşurdum ayakta sallamam diye ama şuan mecburiyetten onu bile denedim😩
Taze-Anne28 kadayifdolmasi ben çocuk konusunda şunu öğrendim asla büyük konuşmamak lazım 😃 yapmam dediğin ne varsa yaptırıyor sıpalar
kadayifdolmasi balyanakannesiiiii Bu dönem de uyku gerilemesi yaşıyorlarmış. Ben bu nedenle başlamadım uyku eğitimine bekliyorum biraz sakinleşsin öyle hemen başlayacağım.
Ask35tego ArdicEge teşekkür ederim ama pazartesi vuruldu bugün cuma hala aynı zaten kolik bı bebekti daha beter oldu yavrum göz yaşıyla ağlıyor 🥺
ArdicEge Tugbapoyraz Aşı: belli bir hastalığa karşı bağışıklık sağlamak için, o hastalığın mikrobuyla hazırlanıp, kas, damar ya da ağız yoluyla vücuda verilen sıvı. Sadece kola iğneyle vurulunca aşı olmuyor yani🥰