Deletedmom47 oioi tabak, önlük ve kaşık setini ebebekten mama robotu alınca 50 tl indirimle 50 TL’ye almıştım 😂 tabak bölmeli olarak kullanışlı bence. yoğurt çorba verirken pratik oluyor. Ama bizim mama sandalyesine vakumlayınca çıkabiliyor. Bir de silikon kokusu vardı. Kaynatıp limon sürünce bayağı hafifledi. Bu set 50 TL’ye gelmeseydi bana,önlük alacaktım sadece ve sıradan bölmeli bi tabak. Tercih size kalmış 🤗