Günaydın çaaağnım anneler
Ben buna başlamak istiyorum hadi beraber buraya toplanalım 🙋♀️
Ama şunu anlayamadım. 2 öğün diyorlar eee ara öğün yasak mı? 2 öğün arası da mı oruç tutacaz? Kan şekerim düşer ayol 😩 şöyle bir iki badem kuru incir olmaz mı yani
Illa o iki öğün arasıdamı oruç tutacaz şimdi??
Bide benim kilo olmuş 69 😱 hamile kalmadan elliydim. Ortayı bulup 60 hedefliyim diyom, nekadar sürer sizce???