[silindi] Kızlar adet olalı 15 gün oldu ve 2,3 gündür kahve renginde lekelenme oluyor. Hamilelik lekesi olabilirmi dün test yaptım negatif
Tirtilinannesiii [silindi] benimde aynı şekilde oldu dun test yaptım negatif çıktı ama pazartesiye kadar adet olmazsam sağlık ocağında kan verecem gebelik için. Çünkü iki üç gün gecikme de oldu
birprensesannesi_5050 [silindi] ayyy 2 tane kızım var yeni rahatladım derken bidaha olursa kendime gelemem gibi😂😂🤣😂😂