Bebeğime iki gündür veriyorum ve hiç uyumadığı kadar uyuyor. Doktor beslenme için uyandırma kendisi acıkınca uyanır demişti. Ama bıraksam 5-6 saat uyucak. Acaba bu damla mı yaptı. Uyandıramıyorum da. Şuan 5 saattir aç. Zorla uyandırdım. İki emdi geri uyudu. Bu arada 20 günlük