Herkese selamlar
Oğlum 2 yaşına yeni girdi ve Haziran ayından beri uykularımız şaştı sabah 6 da ayakta eskiden 8 lere kadar uyuyan çocuk alarm kurulmuş gibi 6da ayakta. Akşam 8:30 da uyuuur bu arada. Uykusuzluktan bittik artık. Aynı sıkıntıyı yaşayan var mıdır bir geçiş süreci midir? Şimdiden teşekkürler🙏🏻