İlkinde lansinoh kullanmıştım çok faydası olmuştu ilk kez emzirdiğim için. 6 ay falan oldu emzirmeyi bırakalı. Bu sefer almadım ama almalı mıyım yine aynı şekilde çatlama vs oluyor mu yoksa meme artık alışmış olduğu için bu tarz sorunlar yaşanmıyor mu emzirirken?