Ucansupurge ayy o sancı karnında yumruk gibi oluyor değil mi ? Benim de doğumdan 1 hafta filan sonra bazen nadiren öyle oluyordu sanki karnım patlayacak gibi hissediyordum, ameliyat yerim çok acıyordu. Allah yardımcınız olsun sağlıkla atlatacaksınız Allahın izni ile 🙏🏻 Oyy minnoşum ya Allahım nazarlardan saklasın prensesi♥️🧿 ilk doğduğunda da bal gibi oluyorlar 🥰 sonra hareketlenince peşinde koşup yorulmaktan sevecek vakit olmuyor ki zaten sevdirmiyorlar da hemen ağlıyor benim ki sıkılıyor 🤭🤭