Alya3361 tulum alacaksanız çok büyük almayın derim aşırı uzun oluyor hm tulumlar..ama alt üst takım alacaksınız 4-6 hatta 6-9 bile olabilir tüm kış için düşünürsek onların kalıpları küçük bebeğiniz çok minyon değilse..ben 4-6 ay aldığım takımları 3 aydan sonra giydiremedim küçüldü ama bebeğim topluydu tabi