Mehmetkays Kızlar merhaba ablam dün öğlen Doğum yaptı sezaryen doğum ile 38+5te. Ama bebekte hızlı solunum olduğu için küvözde tutuyolar. Başına gelen var mı süreç nasıl ilerledi ? Geçiyo mu hemen ? Endişelenecek bir durum olur mu acaba ?
Yagmuralmila Mehmetkays kuvezde oksijen hunileri var onun içinde düzelene kadar tutuyorlar merak etme çok önemli bir sorun olmadıkça kalpte delik yada başka bı problem hemen çıkıyor geçmiş olsun
Toprakaren Mehmetkays endişelenme heme geçiyor bizimde başımıza geldi bebeği kucağıma verdiklerinde hızlı nefes alıyordu hırlar gibi sorna hemşire geldi oda baktı almamız lazım bizim iatemicegimiz bisey bu dedi 1 günde geçti horlaması ama sarılıktan 6 gün yattık bol bol dua et allahın izni ile hiç bisey olmaz zaten ona orda hava veriyorlardır
Mehmetkays Toprakaren Yagmuralmila Sanırım ciğerler hava toplamış o boşalacakmış insan başına gelmeyince bilmiyor işte teşekkür ederim 😕