Kızım 21 aylık 6 gündür ateşi düşmüyor sürekli 38-38.5 arası seyrediyor en yüksek 39.4 gördük. Hergün hastaneye gidip geliyoruz boğazında hafif kızarıklık var ama bu kadar uzun süren ateş yapmaz diyorlar. Sürekli ateş düşürücü veriyoruz dönüşümlü olarak daha önceden başına böyle Bi durum gelen var mı