Kızlar oğlumun 40ından buyana paumukcugu var mikostatin kullandım geçmedi azalttı candipak diye bitkisel bişey kullandım oda geçirmedi karbonatlı suyla düzenli gümde bi defa yapıyorum başka napabilirim çok üzülüyorum acıyor diye birde suan tam 2 ay 10 günlüğüz sürekli dilini agzının içinde geviyor resmen bu pamukcuk kaynaklı mı yoksa algulamalar başladı onla mı alakalı