Milena11 benimki arabaları çok seviyor. 2 yaşta bir açık alanda yaptık doğum gününü, sarı, beyaz, mavi, kırmızı, yeşil balonlar alıp balon zincirine taktık, arabalı pasta yaptırdım çok güzel yapmışlar sağolsunlar, iyi ki doğdun yazısı astık bir de harf balonları ama patlak çıktı ikisi, dandik oldu onlar :/
çook içime sindi böyle renkli olması. Erkek bebekte gerçekten konsept zor ama çok da konsepte kasmadan renkli bir şey yapınca da oluyor.