Zaten normalde dökülen saçlarım doğumdan sonra iyice döküldü bu durum geçiciymis diye biliyorum ama ayrıca çok yıpranan bir saçım var düzleştirici yıllardır kullanmıyorum saçımı kuru kuru da taramıyorum bu durum canımı sıkıyor var mı saçınıza iyi gelen yağ, serum v.s? Önerilerinizi bekliyorum annelerim 🤗