Yaşayan var mı acaba bebeğim gece uykusuna uyuyor 08.30 -09.00 gibi ilk üç saat hiçbişey yok deliksiz uyuyor daha sonra ben odaya girince uyanıyor çok sık hatta sabaha kadar ve sıçrayarak ağlayarak uyanıp ağlayıp yanımda yatmak istiyor ve bu hep böyle 14 aylık oldu ataktayız ama sen nisan önce de böyleydi anlamıyorum hep belirli saatte olması garip yani 12.00 ya da 13.00 gibi başlıyor 3. Ya da 4.30 a kadar sürüyor daha sonra da uyuyor 4.30 dan 7.30 08.30 a kadar yardım edebilecek var mı